dinsdag 21 januari 2014

Blogboek en terugblik...

Af en toe maak ik lentebloemen in blauwe en blauw/grijze tinten: mooie lieve en vrolijke kleuren en bloemmotiefjes. Hexagonnen zijn ideaal om even tussendoor te doen...

Op tafel ligt ook mijn blogboek van 2013. Ik ben er weer superblij mee. Alle foto's en verhaaltjes bij elkaar in een mooi boek! Af en toe blader ik er even in verwonder me wat er in een jaar allemaal gebeurt...

Zomaar een greep... de wandelingen en belevenissen met en van onze lieve hondjes op en rond ons erf...

De geweldige trip naar Nantes samen met Joke (klik). Wat was het gezellig en wat hebben we veel gezien... Pssst: dit jaar ga ik weer! Dit jaar samen met mijn zusje...

Ook recepten en lekkere dingetjes kwamen voorbij in 2013!

Op dit moment blog ik erg onregelmatig, dat heeft alles te maken met het plotselinge verlies van mijn oude pianojuf in 2013 en het afwikkelen van haar nalatenschap voor haar erfgenamen. Als dat achter de rug is heb ik weer meer tijd, zin en inspiratie voor blogjes...

10 opmerkingen:

Carin Wijnand zei

Mooie herinneringen, gr. Carin

kaneeltje zei

Laat de lente maar gauw komen, zit niet echt meer te wachten op de winterkou. Alhoewel een paar zonnige dagen wel welkom zijn...... Kun je nog eens vertellen hoe en waar je zo' n boek laat maken, ooit heb je er over geschreven......

Monica zei

Super leuk zo'n boek!
Sterkte met de afwikkeling van de nalatenschap

Anoniem zei

Geweldig zo'n boek vol herinneringen!
Succes en sterkte met de afwikkelingen van de erfenis-zwaar karwei...
Hoe zit het nu met -Toneel-????
Je laat ons wel in spanning zitten.
gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

Ineke zei

Wat mooi, zo'n blog-boek

Liefs, Ineke

quiltsathome zei

Wat ziet zo'n blogboek er toch leuk uit !
Dat pak je, denk ik, ook zo uit de kast als je weer even al het moois wilt zien.

Rennie zei

Veel kracht voor de afwikkeling. Kijk af en toe maar in zo'n mooi boek.

KijkDaarIs zei

Telkens denk ik zo'n boek wil ik ook wel.. vooral als ik aan het oude blog denk...;0(
heb je ook de reacties erin staan ??
Maar op de een of andere manier komt het er maar niet van...
Fijne dag......

( nog een paar nachtjes slapen...en dan is het zover !!..;0)))))..kziejedanweergezellig!!

AnitaS zei

Mooi zo'n blogboek.

Guusje, zei

O wat leuk zo'n boek moet ik nog steeds gaan doen en doe ik ook zeker een keer dit jaar. Sterkte met de afwikkeling dat is altijd een hele klus weet ik.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...