maandag 22 april 2013

Mientje terug van de poppendokter...

Weet je nog dat ik in maart Mientje naar de poppendokter had gebracht? Mientje is terug bij haar eigenares, die helemaal gelukkig is met een pop die haar zicht weer terug heeft. Ik bedenk net dat het bijna een metafoor is voor haar eigen situatie: ze heeft onlangs zelf twee staaroperaties ondergaan!
Mientje heeft ook weer kleur op haar gezicht...

Het slaapmechanisme van de ogen werkt ook weer goed. Zie je haar wimpers? En zie je haar tandjes? Dat vond ik wel het meest bizarre aan Mientje toen ik haar voor het eerst zag...

En hier is Mientje nog een keer voor de 'make over'... Leuk dat er nu weer twee mensen helemaal gelukkig zijn!

15 opmerkingen:

Lida zei

Inderdaad een prachtige metamorfose en fijn dat je er iemand gelukkig mee maakte, groetjes
Lida

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Geweldig wat een ander gezichtje..
Konden wij ook maar,...... ach nee wij doen zelf maar niets aan ons gezicht, toch?

groetjes
Wietske

Margriet zei

Oh, wat is ze mooi geworden. Ze heeft haar oogjes opgemaakt en een beetje lippenstift gekregen ?
Margriet

GRANNY'S HOUSE zei

Ze mag er weer zijn en wat een ander gezicht.

Groetjes
Ines

Monica zei

Oh, wat is dat toch knap om Mientje zo mooi te maken

AnitaS zei

Mooi gedaan. Ze ziet er goed uit zonder er als nieuw uit te zien.

baukje zei

Wat prachtig gedaan een beeldschoon gezichtje is het geworden.

ivoorwit.blogspot.com zei

Ze ziet er weer gezond (en mooi) uit. Groetjes, fijne dag, Thea R.

Anoniem zei

Mientje is weer een mooie dame geworden.Zit ze weer in de kleren???Of moeten die nog gemaakt worden?
Hier helaas nog geen kikkerdril,maar wat niet is,kan komen.Heb wel de kamerdeur naar buiten open staan en de was hangt lekker in de zon.
zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

marijna zei

Daar zal je erg blij mee zijn! Goed geslaagde reparatie.

Anny zei

Volgens mij moet je nog een nachtje slapen voordat je op "schoolreisje" gaat. Kun je nog wel slapen? In ieder geval heel veel plezier.
En.. pop is mooi geworden maar ik vind die tandjes ook een beetje eng..

marcella zei

Mientje ziet er weer prachtig uit.

Guusje, zei

Wat geweldig dat Mientje weer helemaal beter is en dat de eigenaresse haar weer helemaal heel terug heeft.

Josien zei

Staaroperatie? Gekscherend mag ik hopen...?

Liefs!

Balsemien zei

@Josien, Mienktje is niet van mij, haar eigenares is bijna 86!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...