maandag 19 november 2012

Concours hippique...

" Tja je zou het zo niet zeggen hè, maar mijn concullega en ik...

... wij zijn echte hoogvliegers. Dat geloven jullie niet hè, maar de baas is van plan om één van ons aan te melden voor Jumping Amsterdam (klik). Eén van ons sprong over een kastanjehouten afscheiding van bijna een meter hoog. Geloof je het niet? Nee, de baas ook niet, tot hij het zag gebeuren... Tja als er dames in de buurt zijn staan wij ons mannetje..."
Blijft de vraag: wie van de twee is het grootste springtalent?

17 opmerkingen:

quiltsathome zei

Wat een grappig verhaal !

AnitaS zei

Ik zie het voor me. Ik ga zo naar bed en ik zal ze over hekken laten springen tot ik slaap.

KreaKracht zei

Haha, superschaap !

KreaKracht zei

Haha, superschaap !

Anoniem zei

Tja... mannen! Als ze iets in de kop hebben, hebben ze't niet in de kont.. toch? Dat wordt dus een nieuwe afrastering zeker? Groetjes!!

Lida zei

Geweldig en wat zijn ze mooi! Ja ik ben ook bang dat de heren honden in de buurt over het hek komen, als de heren wat willen zijn ze niet te houden! Groetjes en een fijne dag.
Lida

GRANNY'S HOUSE zei

Je houdt ze met geen mogelijkheid bij de vrouwen vandaan ;-))
Ze zien er wel heel er mooi en mannelijk uit.

Groetjes
Ines

Carin Wijnand zei

zo leuk :))

Janny zei

Ik gok op de felle zwarte:-)
Janny

Janneke zei

Prachtige rammen! Maar dat ze konden vliegen.....ze deden zeker wie het eerste bij de vrouwtjes is.

Gert zei

Haha, heel herkenbaar. Ik herinner mij nog goed van vroeger bij ons thuis dat er ook altijd wel geiten en schapen waren die het presteerden om overal uit te komen...

Anoniem zei

In Engeland hebben ze een Nursery rijmpje,dat gaat over -When the sheeps can fly....
Succes met het 'trainen' voor de jumping in Amsterdam!
zonnige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

yvonne zei

De heren zijn niet echt onder de indruk van wat ze gedaan hebben. Nu nog een goede ruiter zoeken!

Groetjes Yvonne

Guusje, zei

Zo jullie kunnen hoog springen ik zou hetzelfde doen als jullie baas.

Josien zei

Haha, een goede ruiter.. Leuke post!
Liefs uit Zweden

Anoniem zei

Een ram zijn lust is een ram zijn leven.
Hogere palen halen maar.

Het lieve leven... zei

wat een prachtige boeven!! ;) ik zie het al voor me...dat wordt idd een hoger hek! Groetjes, Petra

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...