dinsdag 28 augustus 2012

Home sweet home...

Wat is het heerlijk om gewoon thuis te zijn, een beetje aan te rommelen, oude borduurwerkjes uit te zoeken...

...in woonboeken te bladeren om inspiratie op te doen voor kleuren in de woonkamer...

...borduurgaren dat ik gisteren op nummer heb gelegd weer door elkaar te husselen en lekker op kleur te sorteren...

...te genieten van een aankoop van Marktplaats die al een poosje in de vensterbank staat (het verhaal van het ophalen komt nog!)...

...na te denken over een achtergrond voor de huisjesquilt nu de stof die ik eerst bedacht had afgekeurd is!
Kortom: niets spectaculairs, maar wel lekker vakantie nog een paar dagen! Vanavond gingen DH en ik een stukje fietsen met Fiep en Jet. Bo kan niet meer mee en Sam mag de volgende keer, want Sam én Jet is geen goede combi met de fiets...
We fietsten door het Binnenveld en zagen 34 wulpen in een weiland rondstappen. In de lucht bad een valkje...
En wij genoten: dit zijn de momenten van geluk! Ik had trouwens even later nog een moment van groot geluk, toen Jet onder de fiets door sprintte en ik bijna onderuit ging...

26 opmerkingen:

Lida zei

Ja dat zijn dagen met een gouden randje en die maken de moeilijke dagen draagbaar! Geniet er maar van en van je mooie creaties! Groetjes
lida

Annelein zei

De volgende keer die stapel met borduurtjes toch maar eens meenemen hoor... die wil ik toch echt ook wel in het echie zien...

KijkDaarIs zei

heerlijk hé zo lekker aan klungelen...en genieten van de dingen om je heen!!!
doe maar voorzichtig aan op de fiets....!!
Geniet nog maar lekker..;0)

Elle zei

En je gebruikt zo'n prachtig kleurenschema in je foto's en je blog. Is het toeval of is dit gewoon helemaal jouw kleur blauw (en groen).
Groetjes Elle

Balsemien zei

@Elle, het is niet helemaal toevallig ik ben gek op blauw! De laatste jaren begin ik rood ook steeds mooier te vinden! En ik hou ook weer van naturel...
Wat doe je dan in huis?!

Anoniem zei

Love your cross stitch, who is that by? Your house quilt is absolutely beautiful and I adore your plate, you have very good taste. Have a good evening, here it is Wednesday morning and cold with wind and rain!

Het lieve leven... zei

heerlijk blauw allemaal1 mooie MPvondst zie ik daar. En idd...al die geluksmomenten waar je zo van kunt genieten. En dan helemaal geluk hebben op met de actie van Fiep!! Groetjes, Petra

Anoniem zei

Mooi borduurwerk laat je zien.
Ga je het inlijsten en ophangen?
Mooie kleuren borduurgaren en een prachtige schaal heb je.
Je had dus op de fietstocht ook een beschermengeltje mee.
Wat is ons landje mooi he.
Zag vanavond ook een prachtige porseleinblauwe lucht-hele mooie tere kleuren blauw.
groetjes,Truus uit Drenthe

@nke zei

En Jet is SNEL, dus dat geluksmoment geloof ik direct!
En blauw, dat past bij jou....

Balsemien zei

@Truus, die lucht was prachtig inderdaad, je zag aan de rand witte wattige wolken, zo mooi. Helaas geen fototoestel mee, maar in mijn hoodfd kan ik het zo weer oproepen!

bep zei

Mienke,je ziet het dan toch maar al die kleine gelukkies en de natuur zit er vol mee,groetjes Bep

Grit zei

Wunderschön sieht die Stickarbeit aus. Und auch der blaue Quilt sieht bezaubernd aus.
Liebe Grüße Grit

AnitaS zei

Heerlijk zijn die dagen met lekker rommelen. En ook nog met mooi weer zodat je lekker naar buiten kan.

Anoniem zei

Heerlijk logje Mienke, ik zit gewoon even met je mee te genieten! Gelukkig maar dat het fietstochtje goed af lief, voor zowel Fiep als voor jou! En wat hebben jullie ook weer een geweldig leuke dag gehad met al die handwerkdames op bezoek, ik zag bij verschillende blogs de foto's, leuk zeg!! Hier kun je ook al met zo veel plezier op terug kijken! Liefs!!

Vlijtige Handjes zei

De prachtige kleuren op je blog ......heerlijk geluk.

Mascha zei

Klinkt als een heerlijk dagje.
Groetjes, Mascha

Jeanny zei

Mooi die borduurtjes en de kleurtjes garen die er liggen. Heerlijk zo'n dagen waar (bijna) niets moet maar alles mag...!
Lieve groet.

Marijke zei

Wat mooi je garen zo op kleur en wat een super mooie fruittest, kan je echt van genieten hè?!
groetjes Marijke

Joke zei

Geniet maar lekker van je laatste vakantie dagen maar doe voorzichtig aan hoor!

Anny zei

Prachtig, die garens op kleur. Misschien is op nummer handiger, maar dit is veel creatiever! En... heerlijk he, rommelen in en om huis... daar kan ik ook zo van genieten...alleen wacht ik nu op het postautootje met nieuwe kookboek...

GRANNY'S HOUSE zei

Wat hebben wij toch weinig nodig om gelukkig te zijn.
Je borduurtje is leuk en je blauwe schaaltjes zijn schitterend.

Groetjes
Ines

Guusje, zei

Wat een mooi borduurwerk, en wat heerlijk nog vakantie, ik zit er ook van te genieten, mijn eerste week nog 2,5 week te gaan heerlijk even alles mag en niets moet.

Anoniem zei


Het leven hangt van gelukkigheden aan elkaar, een mens moet alleen wel een beetje opletten.Met Fiep liep het gelukkig weer goed af.

quiltsathome zei

Ja, heerlijk oom zo'n beetje aan te rommelen !
Grappig om je woonboeken te zien ! Ik had ze ook een keer al bijna gekocht, toen mijn oog op een ander boek viel.
Het heet 'het ultieme woonboek', samengesteld door Clay Ide. Omdat ik vaak merk dat we dezelfde dingen mooi vinden, is dit misschien ook wel een leuk boek voor jou .
Misschien kun je het ook in je bibliotheek vinden want in ons dorp staat hij daar ook.

Hartelijke groet, Patricia

Anoniem zei

ik geniet mee ;)))
hil

wulpen?? denk geljk aan maarten t hart , ik zou de vogel of hun geluid niet herkennen.....

lheurebleue zei

ja, dat zijn heerlijke dagen ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...