donderdag 26 april 2012

Vroege huisjes...

Deze week maakte ik twee huisjes, waarmee de totaalstand op 17 gekomen is, mijn lievelingsgetal...

Ik heb deze quilttop weer eens tevoorschijn gehaald, ik ga de hoeken veranderen en kijken of dat naar mijn zin wordt...

Ik ben al bijna door mijn malletjes heen... Het is zo'n leuk werkje het aan elkaar zetten van de klokhuisjes... Het tekenen en knippen van de stof is iets minder, maar als er dan weer een nieuw stapeltje ligt: jippie!

Deze gekke narcis staat in de vensterbank in een potje. Eerst waren er alleen een paar groene sprieten, en moet je nu eens kijken wat een gekke verfrommelde bloem eruitgekomen is. Dit is een narcis die denkt dat ie een roosje is...

1 opmerking:

Anoniem zei

Het is net een mens die narcis; denken dat je een lelijk eendje bent terwijl je net als een ieder een mooie zwaan bent.
Mooie huisjes weer en wat een gepriegel de Blanche -jaja dat is een ander log.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...