woensdag 21 september 2011

Stilgezeten? Nee natuurlijk niet...

Tijdens de blogpauze is er niet stilgezeten, zo zijn er 13 van de 25 blokken van 'Stars over the valley' klaar en is er een begin gemaakt met het aan elkaar zetten van de blokken.

Dit vind ik zelf één van de mooiste stoffen van de quilt, dat zachte blauw-grijze gecombineerd met die rode bloemen en ragfijne takjes...

Bovenop nog wat losse blokken, ik maak ze in willekeurige volgorde, pas soms de kleuren en combinaties wat aan...

Vanmiddag uit het dorp de nieuwe Quiltmania meegenomen, wat staan er weer prachtige quilts in!
Ik blader er zo nog even in, voordat ik op één oor ga...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooi Mienke. Je bent lekker opgeschoten. Heeft een gedwongen blogpauze toch nog ergens nut voor gehad. ;-)

inge zei

blij dat ik je teruggevonden heb! en wat een prachtig werk toon je hier! (ik heb ook een nieuw blog)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...