woensdag 10 augustus 2011

Wie wat bewaart (3)...

...die heeft een hele stapel pop-up boekjes!
Bij het opruimen van de zolder en de boekenkasten hier kom ik van alles tegen. Wat kan een mens veel spullen verzamelen, en moeilijk dingen wegdoen!
Ga je mee een rondje in de boekjes?

Alleen de titel is al geweldig!

En dan de citroenpers die erin staat...

Nog een spannend boek, ik durf wel in het spookhuis, jij ook?

Dit is de hal...

...en dit is de frisse, schone keuken!

Een boekje uit mijn jeugd...

...met lieve plaatjes en verhaaltjes op rijm.
Deze boeken krijgen weer een plekje in de kast en mogen blijven. Wat ik verder tegenkwam? Oude schriften met notulen van de jagersvereniging van mijn grootvader uit de jaren vijftig en zestig, huishoudboekjes, oude agenda's van mijn moeder, schoolrapporten van mijn vader, boekverslagen, HBS-examenopgaven uit 1940, serviesgoed (het kopje en schoteltje van mijn opa staan nu in mijn servieskast!), vazen, kaststellen, snoeren, oude lampen...
Of ik nu klaar ben met opruimen? Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...