zondag 17 juli 2011

Er valt momenteel niet zoveel te zien...

Sinds vrijdagmiddag 'onze' televisietoren het heeft begeven staat de treurbuis, een woord van Gerrit Komrij (klik), op zwart. Wel jammer vanwege de avondetappe, verder wordt de tv door mij niet gemist...
Vanmiddag samen met zwager even wezen kijken in Hoogersmilde. Tot 2007 had hij deze toren onder zijn beheer, toen hij nog voor KPN werkte. Voor mij is de toren vooral jeugdsentiment. Als we met mijn moeder een dagje op familiebezoek gingen in Friesland, stond daar bij de Drentse grens de televisietoren ons weer op te wachten. We deden altijd wie em het eerste zag... Ook 's avonds was ie goed zichtbaar met rode lampjes in de tuien en in de top.
We wachten rustig af wanneer we weer beeld hebben...

Tja, dit geeft ook niet echt helder beeld! Sinds vrijdag is mijn rechteroog ontstoken en niet zo'n beetje ook, mijn wang doet inmiddels ook mee, het is een wangzak vol vocht... Dus loop ik de hele dag met een zonnebril op en ga ik ome dokter morgen toch maar even laten kijken...
Van handwerken, computeren, lezen en andere leuke dingen komt even niet zoveel. Dus hang ik maar wat...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...