zondag 21 november 2010

Zondagse steekjes...

Tussen het bezoek voor de hondjes (en voor ons!) en de huiswerkondersteuning van DS door heb ik nog wat steekjes aan mijn rozenquiltje gedaan...
Vroeg ik vorige week nog wat een Aunt Becky (klik) is, nu ben ik zelf in het bezit ervan. Als je op de link klikt kun je zien hoe handig je ermee kunt werken, al vraagt dat natuurlijk wel enige oefening. De Aunt Becky op de foto is het metalen donkere vierkante blokje links bovenin...
Nog een handig hulpje op de foto: een naalddoortrekker. Als je veel quiltsteekjes achter elkaar maakt krijg je de naald bijna niet uit de stof, dat wil prima met het gele hulpje, daarmee klem je de naald en zonder problemen trek je die uit de stof...

Het mooie schaartje tenslotte heb ik bij Simone (klik) besteld en ik had het snel in huis. Het is een plaatje en lekker scherp!
Ik quilt rustig verder...

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...