woensdag 22 september 2010

Klosjes, de laatste...

De laatste klosjes zijn in de maak... Van de 15 zijn er 7 helemaal klaar, de rest hoop ik vanmiddag af te maken...

Geen hexagonnebloemetjes, maar wel een close up van een klosjes-blaadje...

En nog één, vind dit zelf een ultiem Japans stofje met die ronde vorm gecombineerd met bloemen, zo mooi!

De crème-witte stofjes met motiefjes...

Gisteren was er leuke post! Een prachtige catalogus van Hancock's of Paducah (klik)...
Oude tijden met woldraadjes in boeken van 3 Suisses en bloembollenboeken van Bakker uit Hillegom of Lisse komen op mijn netvlies. Middagen werd er naar hartelust geknipt en geplakt...
Dat heb ik maar niet gedaan, maar wel gebladerd!

En nog es... 
Ik ga voorlopig niets bestellen is het plan...
'Kijken met de oogjes, niet met de handjes', zei mijn moeder altijd en dat is ook in dit geval een bijzonder wijze raad!

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...