woensdag 11 augustus 2010

Halve hexjes en mooie muziek...

Een beetje laat en maar half... Dat is de oogst van deze week. Vandaag ben ik weer begonnen met werken na de vakantie en de afgelopen dagen heb ik niet zoveel aan de hexjes gedaan...
Wel zijn er nieuwe kartonnetjes gehaald, de vorige hadden niet de goede maat. Hoe groter de buitenrand van het hexenkleedje, hoe meer kartonnetjes er in blijven zitten. Ik geef het toe, ik ben een beetje lui, en vind de kant-en-klare kartonnetjes een uitkomst. Bovendien blijven ze stevig en kun je ze gemakkelijk nog een aantal keren gebruiken.

Terwijl ik de hexjes in elkaar plakte luisterde ik naar muziek van John Mayer (klik), hij kijkt wel wat broeierig op de cd-hoes vind je niet?
Ik had eerlijk gezegd de naam niet  gekoppeld aan allerlei bekende liedjes van hem, die ik altijd meezing op de radio ;-) Wel vroeg ik me steeds af aan wie zijn stem me zo deed denken. Ik weet het: Michael Franks (klik).
..
De ondergrond van de hexjes en van de cd vormen samen een heel handig 'boek', met daarin ook nog een ruwe bladzijde om lapjes schuifvrij af te kunnen tekenen. Ik kocht em op aanraden van Gerda (klik)
 en ik ben er hartstikke blij mee! 

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...