zondag 17 januari 2010

Eindelijk is de sterrenrand klaar. Ik kan je wel vertellen dat daar op geploeterd is...
De sterren op zich gaven geen problemen, ze zijn goed gelukt. De tussenrand maakte het moeilijk...
Alles netjes nagemeten, en toch er klopte iets niet, maar wat?
De hoek van de tussenrand linksonder heb ik uitgehaald, opnieuw in elkaar genaaid, weer uitgehaald en nog eens in elkaar gezet. Nog was ik er niet tevreden over...
Van frustratie wilde ik wel een potje janken, maar dat was mijn eer te na! Dan de hele hoek maar weer los! En toen, oh wonder ging het beter!

Hier een van de hoeken in beeld. Omdat de top nog niet gestreken is (vanwege de blauwe lijntjes) is ie wat hobbelig!

En nu verder met de afgeknotte ruiten, waarover iedereen jubelt!
Tenslotte...

Het is dooi!



Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...